Tveka inte att ta kontakt
Om du har ett problem eller känner dig osäker på något, är det skönt att kunna fråga någon som vet. Helst ska det vara en riktig människa och gärna en kunnig person som i bästa fall talar samma språk som du. Allt detta kan vi erbjuda dig.
På JNT låter vi inga robotar sköta kundkontakten. Våra kunniga medarbetare ger personlig service på svenska, finska och engelska, oavsett i vilken kanal du tar kontakt. Vi har kontor i både Jakobstad och Vasa och vill gärna att du kommer på besök. Välkommen in, vilken väg du än väljer!
Kundtjänst
Vår kundtjänstpersonal är kunnig och hjälpsam. Vi betjänar dig och svarar på dina frågor vardagar kl. 9–16.30.
Felanmälan
Är något på tok? Vi vet att det är mycket frustrerande. Därför tar vi emot felanmälningar dygnet runt. Ring 0800 306 719 så tar vi tag i saken.
Driftsinformation
Ibland kan det förekomma antingen planerade eller oplanerade avbrott i våra tjänster. Ifall din tjänst inte fungerar som den ska, kan du gärna kontrollera våra driftsmeddelanden innan du kontaktar oss.
JNT:s Företagstjänster
Behöver du hjälp med företagets ICT-tjänster?
Vi betjänar i Vasa, Jakobstad, Karleby, Kannus, Ylivieska, Brahestad och Uleåborg med omnejd.
Du hittar våra kontaktuppgifter här.